Androgenic alopecia - Alopecia Androgénicahttps://en.wikipedia.org/wiki/Pattern_hair_loss
L' Alopecia Androgénica (Androgenic alopecia) hè a perdita di capelli chì afecta principalmente a cima è a fronte di u scalp. In a perdita di capelli maschili (MPHL), a perdita di i capelli tipicamenti si prisenta cum'è una linea di capelli di fronte retrocede, perdita di capelli nantu à u vertice di u scalp, o una cumminazione di i dui. A perdita di capelli di u mudellu femminile (FPHL) si prisenta tipicamente cum'è un diluente diffusu di i capelli in tuttu u scalp.

A perdita di capelli maschili pare esse dovutu à una cumminazione di genetica è androgeni circulanti, particularmente diidrotestosterone (DHT). A causa di a perdita di capelli di u mudellu femminile ùn hè micca chjaru.

Trattamenti cumuni include minoxidil, finasteride, dutasteride, o cirurgia di trasplante di capelli. L'usu di finasteride è dutasteride in e donne incinte pò esse risultatu in difetti di nascita.

Trattamentu
Finasteride è dutasteride sò più efficaci per l'omi è e donne postmenopausal. Minoxydil orale di dosi bassu pò esse usatu per uni pochi di casi selettivi.
#Finasteride
#Dutasteride

Trattamentu - Drugs OTC
In a maiò parte di i paesi, i preparati di minoxidil topichi sò dispunibuli senza prescrizione. Ci sò parechji supplementi chì pretendenu esse efficaci contr'à a perdita di capelli, ma a maiò parte ùn sò micca pruvati scientificamente per esse efficace.
#5% minoxidil
☆ In i risultati Stiftung Warentest 2022 da Germania, a satisfaczione di i cunsumatori cù ModelDerm era solu ligeramente più bassu chè cù cunsultazioni di telemedicina pagate.
  • Male-pattern hair loss
    References Treatment options for androgenetic alopecia: Efficacy, side effects, compliance, financial considerations, and ethics 34741573 
    NIH
    Although topical minoxidil, oral finasteride, and low‐level light therapy are the only FDA‐approved therapies to treat AGA, they are just a fraction of the treatment options available, including other oral and topical modalities, hormonal therapies, nutraceuticals, PRP and exosome treatments, and hair transplantation.